התפתחות לקויה - סיפור על ילד ....

פניה מהורים אשר מופנים אלי על ידי חברה מתקופת היותי בעולם העסקים ומבקשים שאראה אותם בדחיפות עם בנם בן השנה ושמונה חודשים ..מה הבעיה אני שואל ? הילד אינו מתפתח מאושפז תכופות ליחה ודלקות חריפות עד חנק בהתאם לגרף ההתפתחות הוא בן 9 חודשים ...להלן הסיפור ....

 

 

ההורים מגיעים עם הילד בן שנה שומונה חודשים הילד אכן נראה קטן מגילו  ההורים  מציינים בפני כי בגרף ההתפתחות הוא מופיע כמו תינוק בן תשעה חודשים .

הילד הגיע כשהוא סובל מדלקות חריפות  בדרכי הנשימה לדברי הוריו הובהל לבית חולים מספר פעמים במצב של חנק  קשה .

לאחר ששום דבר לא עזר הראו לי את הדו"ח הרפואי בו נקבע על ידי הרופאים  שהוא חייב בטיפול אנטיביוטי קבוע ואינהלציות קבועות  3 פעמים ביום.חוסר התפתחותו קיבל ביטוי גם בשיערו שהפך ללבקן כשכל בני המשפחה כהי שיער.

הוריו הביאו אותו אלי די חסרי אונים , חשוב לציין כאן כי אני מספר את הסיפור כפי שהיה וחשוב שקוראי הסיפור יידעו כי אני לא הבטחתי ולא אמרתי להורים שהכל יהיה בסדר והטיפול שאעשה הינו בבטחה ישנה את מצבו ...

מאחר ומצבו היה קשה הילד נימנם מחולשתו וכך איפשר לי לשים עליו את ידי ובמקביל לטיפול האנרגטי (הילינג)  בו העברתי לו אנרגיות אשר עוברות דרכי בלבד למטופל אותם אני מקבל מעולם הרוח ללא הסבר רציונאלי , בנוסף ביצעתי עוד תהליך אשר היה מלווה בקטורת מיוחדת וקריאת כמה פסוקים מותאמים אשר האבא נתבקש לקרוא סיימנו את הטיפול שערך כשעה וחצי סה"כ .  הילד חזר לטיפול אנרגטי נוסף ולאחר שני טיפולים וזמן קצר לאחר מכן ההורים הודיעו לי כי נגמל מהאנטיביוטיקה ומהאינהלציות הילד החל לחזור לאכילה נורמטיבית עלה במשקל ויצא ממצבו הקשה , התפתחותו הוגדרה כמתקדמת ועבר לתהליכים וטיפולים נורמטיביים בלבד כילד רגיל ומיוחד.

באחת הפגישות אם האם שאלתי אותה האם סיפרת את סיפור הטיפול  לאנשים אולי עוד מישהוא צריך עזרה ? אמרה לי האם בטח שאמרתי וסיפרתי ואני מספרת בכל הזדמנות אבל רוב האנשים אינם מאמינים ....חברות וחברים יקרים מה היא אמונה כנגד אמונתנו או חוסר אמונתנו לעומת בריאותו של ילד . 

 "אמונה תקוה ואהבה כולם צועדים בגאווה "

 

        .מוריאל לוי